blog | werkgroep caraïbische letteren
0
 

Londense taxi’s maken reclame voor Aruba


Aruba Tourism Authority-directeur Ronella Croes, marketingdirecteur Sanju Daryanani en Tirso Tromp, directeur van ATA Europa poseren bij een Londense taxi waarop de campagne Arooohuba – The Caribbean island with the Oooh factor staat afgedrukt.

Marketingbedrijf Saltmarsh Partnership laat de komende twee maanden 75 taxi’s in de Engelse hoofdstad van de advertentie voorzien. In Manchester, de tweede Engelse stad waar ATA zich op wil richten, krijgen 50 taxi’s de Arooohba-opdruk. Het is de bedoeling dat later in het jaar ook dubbeldekker-bussen en metrostations zullen worden gebruikt in de campagne. Engeland is na Nederland de op een na belangrijkste Europese markt voor Aruba. De nieuwe ATA-top is op dit moment bezig aan een rondgang in Europa. Daar spraken ze onder meer met vertegenwoordigers van touroperators TC/Neckermann, OAD, TUI, Kras, Thomas Cook en KLM.

[uit Amigoe, 20 mei 2011]

on 23.05.2011 at 14:23
Tags: /

Your comment please...

  • RSS
  • Facebook
  • Twitter